Поиск по этому блогу

среда, 12 февраля 2025 г.






#культура_на_часі

Учасники клубу «Шабельківчани» турбуються про себе,дбають про своє психологічне здоров'я!

Психологині Тетяна та Кристина проводять тренінги та вправи емоційної підтримки для мешканців селища в рамках програми«Діти,дорослі та війна, техніки зцілення»:

П’ятниця 

07.02.2025.

Була проведена техніка «Темпінг» по подвійному фокусу уваги(методика (EMDR), десенсибілізація та корекція,перероблювання інтрузивних травматичних спогадів. А також провели роботу з тривожними снами, були надані рекомендації щодо гігієни сну.

Середа-12.02.2025

 Почали вправу з МАЗ картками, знаходили свої ресурси (родина, спілкування з друзями, відпочинок на природі та інше). Була проведена інформаційна вправа «Реакція мозку та тіла при стресогенних обставинах». Чого більше ми налякані, то активніше реагує наш організм, то більше переляк ми відчуваємо. Отже, щоб менше лякатися, треба навчатися розслаблятися. Робили релаксацію за Джекобсоном. Важко відчувати переляк, коли тіло розслаблене. А також провели рухливу гру , що стимулює позитивне спілкування.

Завідувачка бібліотеки ознайомила присутніх з сучасними бібліотечними послугами через віртуальне середовище та з пам’яткою безпечного інтернету.

ХАБ. ДІЯ.Цифрова освіта

Електронні послуги в бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка м. Краматорська

Як поділитися посиланнями на сайт, відео з ютубу, у вайбер та інші месенджери.

Переказ коштів із картки на картку через Portmone.com

Реєстрація на платформі Edem

-Користування месенджерами телеграму, вайбера, фейсбука

-Створення облікового запису, надсилання листів

-Гугл- опитування, заповнення анкет.

Основні послуги , які надають у ХАБІ:

1.Навчання цифровій грамотності за допомогою платформи «ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА»

(перегляд освітніх серіалів).

2.Допомога у створенні особистих кабінетів для оплати комунальних послуг та надання показників.

3.Супровід під час реєстрації та створення особистих кабінетів в онлайн – сервісах банків, онлайн – оплата послуг.

4.Навчання користувачів мобільними додатками :DozorCity,ДІЯ,MyCity,Medics та ін.

5.Допомога в купівлі та продажі товарів через Інтернет.

6.Навчання користуватися месенджерами.

Зона WI-FI для роботи з власними мобільними пристроями;

-Зв’язок з рідними та друзями по скайпу в різні населені пункти та за кордон;

-Реєстрація в соціальних мережах, створення особистої поштової скриньки;

-Послуга по отриманню правової консультації, зокрема з питань  пенсії, субсидії, соціального захисту, трудової міграції.

-Користувачі мають доступ до нормативно – правових документів в електронному вигляді та на традиційних носіях.

Бібліотека продовжує надавати своїм користувачам цілий спектр спеціалізованих послуг електронного урядування щодо здійснення запису до сімейного лікаря через систему Medics, замовлення ліків через сайт Tabletki і користування інтернет- банкінгом тощо.

-Послуга на допомогу користувачам знайти лікаря/адреса, години прийому, порядок запису, запис нам прийом, відгуки про роботу лікаря;

-Послуга по замовленню квитків на потяг, літак, автобус, а також на концерт у будь – якому куточку світу;

-Послуги е – звітності, е- зайнятості, е- банкінгу, е – квиток, е- платежі, е- освіта, е- пошта, е -кадастр, е- урядування, е – суд, е- юстиція.

-Читання книг онлайн;

-Аудіокниги.

-заняття «З смартфоном на ти».

Присутні отримали інформацію стосовно конкурсу «Голос колискової» від Донецької обласної бібліотеки для дітей. З бібліотекаром вибрали пісні, будуть приймати участь.













Комментариев нет:

Отправить комментарий