Поиск по этому блогу

пятница, 6 октября 2023 г.

 


Пріоритетними напрямками роботи бібліотеки на даний момент є :

-Підтримка ЗСУ;

Робота з ВПО онлайн  та оф лайн;

Цифрова освіта населення;

Робота з людьми з інвалідністю та маломобільними групами;

-          Використання онлайн – платформи ZOOM

-          Робота з фондами.

-          - інформування населення  старостинського округу через соціальні мережі( група «Маячка»).

-          Краєзнавча робота гуртка «Юні екскурсоводи»  в бібліотеці  спільно з ОЦТК.

-          Центр неформальної освіти для дорослих

-          Інформування шабельківчан  інформацією для дозвілля- цікавою, пізнавальною, корисною.

 

Наші можливості або сучасні бібліотечні  послуги через вертикальне середовище:

ХАБ. ДІЯ.Цифрова освіта

Електронні послуги  в бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка  м. Краматорська

Як поділитися посиланнями на сайт, відео з ютубу, у вайбер та інші месенджери.

Переказ коштів із картки на картку через Portmone.com

Реєстрація на платформі Edem

-        Користування месенджерами телеграму, вайбера, фейсбука

-        Створення облікового запису, надсилання листів

-        Гугл- опитування, заповнення анкет.

Основні послуги , які надають у ХАБІ:

1.     Навчання цифровій грамотності за допомогою платформи «ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА»

( перегляд освітніх серіалів).

2.     Допомога у створенні особистих кабінетів для оплати комунальних послуг та надання показників.

3.     Супровід під час реєстрації та створення особистих кабінетів в онлайн – сервісах банків, онлайн – оплата послуг.

4.     Навчання користувачів мобільними додатками :DozorCity,ДІЯ,MyCity,Medics та ін.

5.     Допомога в купівлі та продажі  товарів через Інтернет.

6.     Навчання користуватися месенджерами.

 

-          Зона WI-FI для роботи з власними мобільними пристроями;

-          Зв’язок з рідними та друзями по скайпу в різні населені пункти та за кордон;

-          Реєстрація в соціальних мережах, створення особистої поштової скриньки;

-          Послуга по отриманню правової консультації, зокрема з питань  пенсії, субсидії, соціального захисту, трудової міграції.

-          Користувачі мають доступ до нормативно – правових документів в електронному вигляді та на традиційних носіях.

-          На базі бібліотеки діє громадська онлайн – приймальня, можна отримати безкоштовну консультацію та допомогу. Онлайн – прийом здійснюють співробітники соціальних служб та центру зайнятості;

 Бібліотека продовжує надавати своїм користувачам цілий спектр спеціалізованих послуг електронного урядування щодо здійснення запису до сімейного лікаря через систему Medics, замовлення ліків через сайт Tabletki і користування інтернет- банкінгом тощо.

-           

-          Послуга на допомогу користувачам знайти лікаря/адреса, години прийому, порядок запису, запис нам прийом, відгуки про роботу лікаря;

-          Послуги з працевлаштування/знайти оголошення  про вакансії, навчитися правильно складати резюме, подавати свою кандидатуру, та проходити  співбесіду;

-          Послуга по замовленню квитків на потяг, літак, автобус, а також на концерт у будь – якому куточку світу;

-          Послуги е – звітності, е- зайнятості, е- банкінгу, е – квиток, е- платежі, е- освіта, е- пошта, е -кадастр, е- урядування, е – суд, е- юстиція.

-          Працює «Творча майстерня, проведення онлайн -майстер – класів , де навчають технікам декоративна – ужиткового мистецтва, квілінгу, паперопластики, оригамі, малюванню, бісероплетінню.

-          Читання книг онлайн;

-          Аудіокниги.

-           

Комментариев нет:

Отправить комментарий