Поиск по этому блогу

вторник, 23 апреля 2019 г.



День здоров`я
10 квітня в бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка пройшов день здоров`я, в рамках якого відбувся інформаційний мікс для підлітків – учнів 8 – го класу НВК з використанням інформаційних технологій «Будьте здоровими, сильними, дужими».
Головна мета заходу - виховання у молоді турботливого ставлення до особистого здоров’я.
Інформаційний мікс складався з декількох частин:
1ч. – калейдоскоп корисних порад «Культура здоров’я»
2ч. – квест для підлітків «Бути здоровим – це модно! Бути здоровим – це важливо!»,
3ч. – відео-екскурсія «В країні здоров’я»
Під час заходу присутні з задоволенням переглянули періодичні видання про здоровий спосіб життя, які передплачує бібліотека.
Учні 9- х класів долучилися до Інтернет - уроку "Як прожити довго молодим і здоровим
Акція«Бібліотека проти куріння" серед наших громадян була вже очікувана та прийнята з позитивом.
Цікаво, замислювався хтось над питанням: «А скільки людей палять навколо нас?». Бібліотекарі поспілкувалися з мешканцями на тему «Куріння – небезпечна пристрасть» та роздали тематичні листівки «Бібліотека за здоровий спосіб життя». В цей час інші проводили опитування «А Ви палите?». Всі, хто приймав участь в опитуванні, мали змогу покласти в імпровізовану цигарку свою відповідь. Всього взяли участь 28 мешканців. Виявилося, що з них палять – 19 чоловік, а проти паління – 9. Україну відносять до країн з високою розповсюдженістю паління, але нас тішить те, що шабельківчани за здоровий спосіб життя та проти паління. Багато з опитуваних чоловіків зізнавались в тому, що важко відмовитись від цигаркової залежності, тому ми закликаємо всіх підтримати та допомогти тим, хто вирішив кинути палити.
З давніх - давен найціннішим скарбом людини вважалося здоров’я. Тому хочеться побажати:«Дихайте вільно та будьте здорові!»
До Всесвітнього дня здоров’я в бібліотеці діють виставка-порада «Мистецтво бути здоровим» та тематична поличка «Молодь обирає здоров`я». Усі бажаючи мають змогу переглянути представлені матеріали. На жаль, людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. Але академік Амосов стверджував:
«Щоб бути здоровим потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».
Безумовно, здоров’я – це найкращий подарунок природи, однак про нього треба весь час думати і дбати.




Комментариев нет:

Отправить комментарий